I+D... Alzira-Corbera No Factible

Hola a tots.
Hui m'he animat a fer una ruta que vaig vore al satèlit. Tenia moltes ganes de probar-ho i hui ha segut el dia:
La ruta ha transcorregut pujant l'Aixavegó Alt cap al Tallat Roig. Una vegada dalt de tot he buscat una senda que baixa cap a Corbera fins darrere del castell. L'acces ha segut prou dificil, pujant per dalt d'una tuberia i amb la bici a l'esquena. Quan he coronat la muntanya ha començat lo que ha segut un espejisme per a mi... una senda molt bonica amb vistes al Mediterrani, la qual era ciclable uns 100 metres. Després una baixada serpentejant la muntanya que m'ho he vist i dessitjat per arribar baix. Una vegada baix he arribat al paratge de Fontanelles al terme de Corbera. Una pinada molt bonica que baixaba una pista forestal increïble. D'ahi cap a casa un poc despagat, ja que m'abera agradat que habera segut ciclable per a conpartir-la amb tots vosaltres.




Ja estic buscant noves opcions al satèlit per a ampliar les completes rutes del company Escoti.
Salutacions

Tomàs

No hay comentarios:

Publicar un comentario